Значення курсу

В умовах розбудови правового демократичного суспільства в Україні, зростає глибоке переконання в тому, що ні економічне, ні політичне життя, ні правові стосунки між людьми не можуть набути цивілізованого характеру і розвитку, доки для них не створена належна етична основа, яка історично ґрунтується на моральних цінностях християнської культури. Осмислення яких спрямовує людину на свідоме примноження добра та подолання зла.

Працюємо над проектами (для учнів 8- б класу)

В сучасному суспільстві існує багато проблем, корінням яких часто є нерозв`язані моральні питання. Тому актуальним є дослідження проблем морально-етичного характеру. До того ж, у вас є можливість показати, що застосування комп`ютерних технологій у пошуковій діяльності є важливим допоміжним засобом.

* ПРОЕКТНА ДІЯЛЬНІСТЬ 8-Б КЛАСУ


ГОТОВІ РОБОТИ НАДСИЛАЄМО ЗА АДРЕСОЮ: 

 proforientaziya.elint@gmail.com


Теми та зміст проектів:
Тема проекту
(створення презентації )
Дослідження
Матеріал на допомогу учням
Істориків
Психологів
Культурологів
1. Я є Господь Бог твій; нехай не буде в тебе інших
богів, крім Мене.
2. Не твори собі кумирів і всякої подоби того, що
(ти бачиш) на небі вгорі, на землі внизу, і в водах під землею; не поклоняйся їм і не служи їм.
Тема № 1
Хто є Бог? 
Чи актуальні перші дві заповіді для сучасної людини?
- Титульний слайд
- Опис
- Висновки
Хто є Бог?
Яким ідолам вклоняються люди? Чим відрізняються ідолі від кумирів?
Синдром поклоніння кумірам – стиль життя, чи шкідлива залежність?
Якими були ідоли наших пращурів дохристиянського періоду?

Опитування «Сучасні ідоли»

Тема № 2

3.Не призивай намарне імені Господа Бога твого (марно,
кощунно, без пошани).
Чому саме імені надається таке значення в Біблії?
- Титульний слайд
- Опис
- Висновки
Які приклади ставлення до імені Господнього надає нам Біблія?
Чим небезпечне лихослів’я ?

Буклет «Як позбутися лихослів’я»
Чому наше ім’я є також даром Господнім? (значення імені у традиціях нашого народу)
Матеріали уроку

Тема №3
4.Пам`ятай день суботній, щоб святити його: шість
днів працюй і роби в них усі діла твої; день же сьомий, субота — Господу Богу твоєму.
Коли відпочинок людині на благо?
- Титульний слайд
- Опис
- Висновки
Який день і чому християни призначають для відпочинку? Чим можна займатися в цей час?
Яке дозвілля сприяє повноцінному духовному і фізичному розвитку людини?
Які християнські свята наш народ відзначав у давнину і шанує нині?

Календар «Християнські свята нашого народу»

Тема № 4
5.Шануй батька й матір: добре тобі буде і довго
будеш жити на землі.
Що означає любити і шанувати батьків?
- Титульний слайд
- Опис
- Висновки
Шанування батьків – це тільки повага? Поняття «шанування батьків» у біблійні часи.
Чому виникають непорозуміння з батьками?

Поради підліткам «Як ми маємо шанувати наставників і старших?»
Як в народних традиціях шанували батьків?

Підручник с 43-49
Тема № 5
6. Не вбивай.
Як зберегти життя?



- Титульний слайд
- Опис
- Висновки
Хто був першим убивцею? (Біблійна історія Каїна та Авеля)
Як не заподіяти тілесної шкоди собі і болю ближньому? (шкідливі звички, самогубство, доведення іншого до відчаю та ін..)
Коли наше життя є безвідповідальним порушенням шостої заповіді?

Відеоролік «Що означає відповідальність?»

Підручник с 53-63
Тема № 6

7. Не чини перелюбу.
У чому полягає секрет щасливого шлюбу ?

- Титульний слайд
- Опис
- Висновки
Чи людина відповідає за свої сімейні стосунки? Які наслідки нехтування цією відповідальністю? (Дізнаємося з Біблії)
Що захищає подружжя від зради та розлучення?
(довіра і любов)
 Якими були сімейні обряди та звичаї нашого народу?

Колаж «Народні весільні традиції»

Підручник с 74-78
Тема № 7
8, 10  Не кради. Не пожадай.
Що нам дає статок і примножує його?

- Титульний слайд
- Опис
- Висновки
Як не обікрасти себе? (Біблійна історія)
Як запобігти спокусі крадіжки?
Яку роль відіграє у житті людини праця?

Підібрати прислів’я про працю, організувати гру «Збери прислів’я»

Підручник с 79-83
Тема № 8

9. Не свідчи неправдиво на ближнього твого
Чи ми маємо право осуджувати інших?

- Титульний слайд
- Опис
- Висновки
Чим небезпечні лжесвідчення? (біблійні історії)
Що таке добре ім’я людини?
Як брехня знеславлює його?
Інсценування моральної ситуації.
Як розкривається тема   заздрощів у творах українських поетів чи письменників?

Підручник с 84-93

Алгоритм виконання проектів:
1 урок
Після того, як ви оберете тему проекту, ви повинні, працюючи в малій групі, створити план, який ви всі можете виконати, щоб дослідити проблему та створити презентацію.
Для планування своєї роботи ви можете використати таблицю:
Термін виконання
Що ми будемо робити, щоб прийти до результату
Хто це буде робити
Що нам для цього потрібно (ресурси)
Коли ми будемо це робити
Хто може нам допомогти
І тиждень





ІІ тиждень





ІІІ тиждень






Підпис вчителя_______________________
 Обговоріть у малій групі наступні запитання. Неодмінно запишіть свої ідеї на папері.
1. Обговоріть питання, які треба проаналізувати.
2. Які основні ідеї ви розглядатиме у своїй презентації? Що вам потрібно буде зробити чи вивчити додатково?
3. Де ви возьмете потрібні відомості?
4. Як розпочните свою презентацію? Про що повідомите в основній частині? Як ви завершите презентацію?
5. Як ви будете зацікавлювати свою аудіторію?   
8. Як ви будете взаємодіяти та допомагати один одному?
9. Скількі часу , на вашу думку, може знадобитися кожному з вас на виконання відповідних частин проекту?
До закінчення уроку покажить свій план керівнику курсу, який має вислухати всі ваші відповіді на попередні запитання, та поставить вам додаткові запитання. Та затвердить його.

                                                   2-3 урок
Пошукова робота учасників проектів. Виконання творчих завдань. 

                                                  4 урок
Захист пректів за планом.

ТАБЛИЦЯ ОЦІНЮВАННЯ
№ команди
П.І. учня
Робота в команді
Підготовка інформаційного матеріалу
Підготовка запитанькросворду та квеста
підготовка презентації групи
підготовка запитань для опитування
Створення кросворда/квеста
Проведення соц опитування
Оформлення матеріалу для  презнтації
Попередній захист
Спілкування з аудиторією
Оцінювання  учнів команд
Оцінювання  вчителя
Підсумок учня
Підсумок групи
урок 1
урок 2
урок 3
урок 4    Захист проектів
3

0
12
0
0
12
0
0
0
0
0
0
0
2


1 урок
Завдання першого етапу
2 урок
Завдання другого етапу

Комментариев нет:

Отправить комментарий